Wednesday, April 4, 2012

Borak petang

Hai!

Tak ada apa sangat nak cakap. Aku buat header baru. Bosan tengok Haha. Sekarang TOP pulak.  Ewah! Bunyi macam tukar pasangan pulak. Aku bukan gay. Aku suka TOP sebab dia cool dan suara dia sangat sangat deep.  Faham maksud deep? Google. Yahoo pun boleh.

Esok pagi flight aku ke Kuching, Sarawak akan berangkat pada pukul 7 pagi. Doakan perjalanan aku selamat. Tadi aku try mobile check in guna Blackberry melalui Air Asia software. Awesome! Lepas masukkan semua butiran, akan ada barcode untuk kita scan di mesin dekat lapangan terbang nanti dan boarding pass akan di print dari mesin itu. Awesome right? Tak perlu beratur panjang.

Tak perlukan Blackberry yang mahal mahal atau Galaxy Note mahupun Iphone. Cukup sekadar telefon bimbit yang mempunyai akses internet. Semua di hujung jari :D

Aku bukan nak show off bagai just nak tunjuk betapa mudahnya teknologi di hujung jari sekarang. Kalau ada jalan mudah kenapa nak guna jalan susah kan?

Mesti chacha sayang tengah meluap luap baca entry aku ni. Beruk band dia aku tak bagi lagi. Ekeke. Nanti I post okay, sayang?

Harap harap aku ada kenderaan di Kuching nanti. Kalau tak, rosak program seminggu aku di sana. Okay lah. Aku dah promote Blackberry, Air Asia, dengan beruk band Celcom. Cepat tekan Nuff aku. 

Adioss...


p/s: nak bungkus baju nak bungkus baju..(gaya Labu dalam cerita Nasib Si Labu Labi)

No comments: