Saturday, November 26, 2011

Surat khas untuk Man Utd

Kepada Alex Ferguson,

Tolong lakukan sesuatu! Saya selaku salah seorang penyokong setia kelab Man Utd  ingin melihat Red Devil menjaringkan lebih dari 1 gol ketika menentang kelab EPL. Satu gol menentang Everton, Sunderland, Swansea. Seriously, I'm sick!

Dengan Ashley Young sudah kembali dari kecederaan, Barbatov sudah skor ketika menentang Benfica dan Chicarito sentiasa tajam di hadapan, saya harapkan MU dapat menjana serangan yang lebih baik selepas ini. 

Biarkan Rooney di bangku simpanan. Sudah 5 perlawanan beliau tidak skor sekali gus mengganggu point Fantasy Premier League saya. Huhuhu T_T 



Masukkan Tom Cleverley pada separuh masa kedua. Gandingan Anderson dan Cleverley lebih bagus berbanding Anderson dan Fletcher.

Kekalkan Phil Jones walaupun beliau menjaringkan gol sendiri ketika menentang Benfica. He is something. Please stay focus when visit St James Park. Newcastle Utd is great team now. Sila mark Demba Ba untuk elak kekecewaan.

Terima kasih.

Please lah menang besar sikit. Asyik 1-0 ja. Penat eden bersengkang mata semata mata nak tengok 1 gol sahaja. Jiran bising tu sakan membelasah lawan mereka. Shit!  Wake up guys!

I'm nobody talk about tactical. You know the best Sir. We all rely on you. Show the champions style of play.

Adioss...

4 comments:

RIDHWAN ZAYADI said...

ggmu

Apih El Nino said...

Sorry Sorry Man United.
Nak pinjam Ronaldo dari team aku ke? Hahaha.

Khai said...

Ridhwan: GGMU!!

Khai said...

Apih: No thanks. We are star maker, not star buyer :P -GGMU-