Wednesday, January 25, 2012

Pororo Haroro Pororo Haroro

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Dalam pukul 9 lebih tadi, kawan baik aku call cakap ada "Silent Reader Cantik" komen dekat blog aku. Dia tanya, bila aku nak update blog. Yelah, mana taknya. Lama sangat aku cuti dari berblogging ni. Ni nak start balik update blog.

Bila lama lama sekali jengah blog, mak aii! Header blog sendiri pun tak kenal dah. Punya teruk aku ni. 
*tutup mata dengan tangan*

Hari ini aku nak tulis tentang Pororo. Pororo, ya.. yang Haha pegang tu. Comel kan? Kalau korang tak tahu apa kejadah itu Haha atau Pororo, sila Google atau usha Running Man. Gerenti hangpa tau sapa tu Haroro lepas ni. 



Aku sebenarnya tak tahu dari mana asalnya kartun Pororo ni dan tak pernah tengok pun! Semua ni sebab Si Haroro tu. Mana nak dapat patung comel macam tu? 



Aku ingat nak letak dekat cermin belakang kereta. Atotototototo. Cute! Hahaha.

Okay! Itu jer aku nak sampaikan dekat sini. Misi seterusnya, cari patung Pororo :D

p/s: jatuh cinta dengan Kang Jiyoung lepas tengok Running Man edisi China ^_^

No comments: