Friday, January 13, 2017

Ada lagi ke orang baca blog ni?

Assalamualaikum!

Hai. 4 tahun tak jumpa. Ada lagi ke orang datang singgah sini KLMJ, lepak lepak, ketik iklan kat sini|? LOL ketik iklan. Semenjak ada mini blog kicauan burung, aku dah stop main blog. Mungkin blog dah tak sepopular dulu, but hey, tulisan mampu membunuh. So let kill people by the word. Shall we.

BIG SHOUT OUT TO KEKASIH SEUMUR HIDUP, NASHA FAZIRA!

Sebab dia, aku bukak blog pagi ni. KLMJ pulak dia pagi tadi sebelum turun kerja terjumpa gambar zaman Julai 2012. Kira kira 2000 tahun lalu.

Tengoklah, kalau aku rajin, aku menaip. tapi bukan penulisan layan perasaan macam dulu, maybe pasal politik, bola sepak, gaming, gajet, perihal insurans, review buku di kaca mata aku. So, aku bertanggungjawab di atas segala penulisan aku tapi aku  tak bertanggungjawab atas apa yang kau faham, Terutamanya yang jenis bodoh sombong. Baca tajuk je pastu komen, atau bash orang sebab grammar salah, atau cakap aku poyo sebab speaking london, dan kau yang jenis tak bagi signal nak masuk simpang (tak ada kena mengena).

Selamat tahun baru.

My new resolution is to achieve my last year resolution that have or has been made in 2012 which is "nak kurus". LOL

Adios!




p/s:Ada rezeki, tahun ni nak memetik bunga di taman. So, korang belilah insurans dengan aku. Korang mati, keluarga tak hidup melarat. Itu je aku nak pesan.

No comments: