Sunday, April 15, 2012

"Tiada kereta ku bawa kau jalan jalan"

Sik ada kereta ku embak kitak jalan jalan. Rumah pun kamek sikda ada pun bapak mek pun. La la la la la... hehehehe



Seminggu aku disana. Hampir hari hari aku dengar lagu ni. Mula mula dengar di Unaco Pending. Itu pun sebab Paknek suruh beli roti. So aku keluar dengan Mamat. Dekat Pasaraya Unaco itulah aku dengar lagu ini buat kali pertamanya. Mula mula aku ingat ini lagu rakyat Sarawak sebab kerap sangat radio Cat FM putar lagu ini. Selidik punya selidik tambah dengan info dari Pak Nil dalam Mania, rupa rupanya ini lagu rakyat Sabah. By the way, ini lagu asal dari kepulauan Borneo, so rentak Sabahan dan Sarawak jelas dalam lagu ini. 

Aku suka lagu ini. :D

Ini pula versi jawapan daripada si perempuan. 




Enjoy there :)

Ciao..

p/s: nasha sik malu padah TOP gereknya. hahaha

No comments: