Friday, September 3, 2010

Genap sebulan...

genap sebulan??

apa??

puasa??

belum la....

ada aku cakap genap sebulan berpuasa??

tak an....



3-9-10

genaplah sebulan aku mengenali seseorang yang aku sayang

FAQIAH SYIFA BT OSMAN
*************************

***************************

memulakan perkenalan di FB...

semua ini bermula dengan
emoticon :)

dari saat itu...

kehidupan aku berubah tanpa aku sedari...

komitmen aku bertambah lagi...

tapi aku lega pabila jawatan aku sebagai Masec secara x rasminya telah terbatal dengan sendiri pabila tiada event besar yg dianjurkan oleh MPP UiTM kedah semester ini

aku punyai masa yang lebih untuk tersayang...

aku gembira berada di sisi nya...

biarlah apa orang nak cakap...

khai Masec dah kapel...

Classrep dah kapel...

watever...

yang penting....

aku sayang dia selepas allah,rasul dan family aku....

syiefa....saya sayang awak..

12 comments:

Mimi Saidi said...

fuyoohhh..hehehe

definitely.me said...

Ouch! Nice one Khai..
that's a good way to show your appreciation towards the one u love.. =)

khai, nnt buat photoshoot nk?
Ngeeee..

Khai said...

mimi: fuyooo too..ngee~~

Khai said...

fza:
thankz2...

aiyoo...kamera ak da jual lorh...sowei...kalo ko pnjm dslr owg lain n suro ak jd photographer bley jer..huhu

cik pqa said...

semoga berbahagia khai. (:

definitely.me said...

laaaa.. nape jual?
huhu.. jual kt aku pn tape.. T___T

Khai said...

cik pqa: thankz pqa.... =)

Khai said...

fza:
ade hal cket ngan duit tuu...ngeee

Abd Karim MJ said...

Salam Bro..

Just pesan sikit nie.. study jangan kacau tau.. nak kaple ok tapi result mesti "gempak ok...

apa apa pon Layanzzz ajer ...

Khai said...

Abd karim:
wslm...thankz 4 advice....insyaallah...den layan jerr...

zulaika.puad said...

perghh....
to thweett...
hehehe...

Khai said...

ika:
thankz..... :)