Sunday, September 12, 2010

Raya dan dot dot dot.....

Yaa-Haaaaa

jumpa lagi....

dah hampir masuk hari raya ke-4...

dan aku....

masih lagi begini....

agak hilang arah akibat tetamu yang keluar masuk rumah tanpa henti...

ada kalanya ingin sekali aku kunci pintu dan buat2 x dengar salam orang yg berada di luar rumah untuk beraya

especially

BUDAK-BUDAK

bukan x suka...

tapi malas nak layan..

huhuhuhu.....

teruk kan perangai...

sampai bila la aku nak berfikiran cetek cmni...

hurmmm.....

beri lah aku ruang muhasabah diri....

*********

aku rindu sayang aku...

dia tengah berseronok dengan saudara mara...

ber BBQ, calit kek kat muka, main tepung dan air...

buat kek ker hape???

haish...

biarlah...sekali sekala nak njoy ngan family

x salahkn...

(^_^)

sampai kat cni jer penulisan tanpa makna aku kali ni...

sumpah aku sendiri x paham apa yang aku tulis....

p/s: kak yong,kak nyah....hai pe kabo???? hehehe :)
p/s: mana nak cari bear besar tp murah...???

No comments: