Friday, September 17, 2010

Macam Mana Kalo Pejam X Celik-Celik.....

Assalamualaikum....

Yaa-Haaaa!!!!

pejam celik pejam celik...

esok (18/9/2010) aku dah nak balik UiTM Merbok..

hurm..sekejap jer masa berlalu..

tup tup dah ari Sabtu...

adoyai...

ok la tu.. pejam celik pejam celik....

kalo pejam x celik2...

haaaaa....

MAROBBUKA la jawabnyer...

aku bukan nak mintak..
just sebagai peringatan sementara kita masih hidup ni..
tambahan pula mcm kes kita dengar sejak akhir2 ni...
dah akhir zaman..
dunia dah nak kiamat....

bunuh.kemalangan,kebakaran,kecurian,rompakan...

macam2 lah berlaku sekarang..

pening memikirkannya..

assignment aku masih terletak comel dan rapi tanpa di sentuh mahupun diusik oleh sesiapa di dlm beg...

dan beg itu masih terletak di situ dari aku balik rumah dan masih setia di situ untuk aku capai untuk dibawa pulang ke UiTM..
(habis la aku kalo mama tahu..hehe)

hmmm...
apa lagi aku nak tulis eh??

ada org tanya aku kt Formspring..dapat duit raya x?? banyak??

jawapan aku..
haha...ada la rm30..tu pun abes wat topup..hurm..
yang aku musykilnya...
kenapa org persoal kenapa aku yg berumur 18 taun(bulan 10 ni baru befday masuk 19) ni still dpt duit raya...

bagi aku la kan...pemberian duit raya tu haruslah diberi secara ikhlas..
mmg lah tuan rumah ikhlas nak bg..
tp ada mulut busuk dan suara sumbang ckp...
cett..besar2 gajah pun dpt duit raya...

rilek sudaa...aku dpt paling sikit rm2..plg banyak rm10...
tu jer...
bukan boleh beli kapal selam pun..
(pehal ngan kapal selam ni..cari gado ker??)
buat apa la nak kecoh2 budak umur 18 dpt duit raya..
datuk2 yg dpt rasuah ribu2 tu xpulak kecoh yer...
(mmg la xkecoh..duit raya n rasuah benda yg berbeza)
hurmmm.....

watever lah...

yang penting...kita meraikan aidilfitri ni dengan hati yang bersih,ikhlas dan murni...

x ada iri hati,bongkak,riak mahupun PHD...

last wish...

kepada semua student UiTM Kedah..
selamat pulang ke kampus dan meneruskan sesi pelajaran yg tinggal lagi sebulan sebelum final...

kepada pelajar Pre-law..
reen,khairul anam,audy,star,afiq n ishma



chaiyok2...

ni final sem korang...

all the best y'all

(^_^)

p/s: line tenet meragam semalam..entry tertunda.harap maaf
p/s: teringin nak tgk iklan raya tv3 yg ditarik balik tuu.....

6 comments:

senandung semalam said...

wah!!!
ade nme aku...
hehehhee...tq bro...
welkem back to uitm kedah..
hahahhhahaha

Teyn said...

oh, uitm merbok juga ke? haha... same la... assignment tak sentuh pun. lol

Khai The Kerozer said...

ishma: hehehe...wlcome2...

thankz sis...hahaha

Khai The Kerozer said...

teyn: yew la... kwn eric n angah..rilek sudaa...haha lol

reen_sofee said...

weh
aku nak perasan jap bolehh??
REEN tuh aku ka?
hahahaha
kalo aku terima kaseh ehh!
ko pon selamat meneruskan perjuangan!
hee~
kalo bukan aku,
alamat kene seret muka kat tarr!
hahahaha

Khai The Kerozer said...

reen: ada gaharu nak cendana pula..dah tahu bertanya pula..haha

ko la tuh...sape lg....wlcme2...