Friday, October 29, 2010

WISHLIST SEMESTER HADAPAN


Yaa-Haa!!!

lega rasanya dapat luah segala isi hati...refer entry yg lepas..huu

ok lah
kali ni nak cerita wishlist untuk sem depan dan akan datang..
hoho..

angan angan dan cita-cita ;)

here we go..

YAA-HAAAAA

  • DSLR. yang lama punya dah jual..rasa bodoh jugak jual benda alah tu..bukan main susahnak dapat..penat woo part time nak kumpul duit beli benda alah tuu..heee
  • Sony ericsson Xperia. aku teringin sangat2..sejak dari part 2 lagi aku nak benda alah ni..semenjak wat Mykhel Cellular untuk Biz Plan sem lepas..aku tergoda tgk handphone ni..adess... (nokia N82 selalu hang..huhu)
  • Awek baru....haha...gilakan...mengamuk mem besar tengok nnt..huhu..aku nak awek aku versi baru..versi independent..huhu
  • Elaun makan...aku xpenah dapat..demm *xsedar diri..ketuk sikit..
  • Aku still nak duduk kolej sem depan..arap2 dpt lorh..xready lg nak dok umah sewa..wuuaaaaa
  • Aku nak amik kursus DSLR..nk tingkatkan lagi pemahaman aku terhadap benda alah ni..
  • Aku nak kumpul Digital Camera Magazine..huhu
  • X nak repeat..yg tu la aim utama aku...amin...
  • Nak improve bahasa Inggeris aku niyh..dah mcm ape ntah..cakap tunggang langgang...huhu
  • target follower aku next sem..70 lak..haha *gila..sepak budak niyh =.='
ok la...cukup lah yang tu dulu...belum tentu tercapai benda2 tuu...

see u later..daa
(^_^)

YAA-HAAA!!!

6 comments:

definitely.me said...

Goodluck lah aku ucap ye. hoho

Anonymous said...

hahahah!
chaiyok2!!!

husna. said...

wish list yang ke 11 : ganti camera Husna (:

hahaha.

btw, best of luck! may your wish come true.

Khai said...

fza: hehe..okay..thankz... ;)

Khai said...

Umar: asal gelak? haha

btw..thankz bro...

Khai said...

husna: amboi...sentap den..

okay2..ak xkan lupa kamera kamoo tuu..hehehe

btw..doakan semua tu terjadi..ehehe