Monday, September 12, 2011

1 word twist the whole day

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Hai, sorry lama tak update. Gua busy habis. Ni pun still busy lagi, tapi rilek kejap ahh! sementara ada broadband pinjam dari si dia. Gunakan masa untuk update blog.

Hari ni aku down gila gila gila. Fuck!

Aku tak suka hari ni. Kalau dalam cerita RUNNING MAN. Hari ini adalah hari Monday Couple untuk 2 orang orang makhluk tu. Aku tak ingat apa nama 2 orang tu. Thanks to Mohd Izham (adik gua) sebab bikin gua teruja dan addict nak mampoih bila tengok Running Man.

Sweet kan?

Kalau adik aku bukak cerita ni. Aku yang gelak over. Dia cool ja. Shit! :P

Sebenarnya aku nak tulis emo emo kat sini. Tapi dapat mesej si dia. Okay. Tak mau emo emo dah.

Thanks dear. I'm Okay now (^_^)
 
Err.. lain kali lah aku cerita tentang 1 word twist whole day.
Dia ajak gua study. 

Adioss..


2 comments:

fasha said...

nama monday couple dalam running man tu Gary & Ji Hyo :)

Khai said...

fasha:
thanks :D