Wednesday, September 14, 2011

Untitled Wed Entry

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Ohoo owoo owoo owoo...
(pengaruh lagu No Other-Super Junior)

Aku suka dengar lagu yang aku rasa boleh dan sedap didengar. Lantaklah kumpulan,band,artis mana pun nyanyi. Best tak jadi aku? Sistem telinga compatible. Hahaha

Sewaktu aku tulis entry ni, aku tak tahu nak tulis tentang apa. 

Hei, setahun aku single. Sekarang aku dah jatuh cinta. Kalau dulu aku tak percaya cinta, sekarang aku dah jatuh cinta. Hahaha. Angau terok!

Alhamdulillah, jodoh aku di Sarawak. Even that girl bukan orang Sarawak, tapi kalau aku tak ada kat Sarawak, mungkin tak kenal dia jugak. Betul lah orang kata, sejauh mana kita pergi, kadang kadang jodoh kita depan mata. Tak siapa pun tahu. Err..orang mana yang cakap macam tu entah?

That girl, dalam blog ini dikenali sebagai Miss F. Dia budak Alor Setar. Dulu aku pernah cakap kat kawan aku, kerat jari kalau aku dapat budak Alor Setar. Sekarang tetttttt. Sumpah aku tak contact dia dah. Nombor dia pun dah hilang. Haha

Ok. Dah cukup merapu. Ni saja nak habaq mai. Budak diploma sudah habis belajar. Tunggu nak jawab final je lagi. So, 

WISH US LUCK!!

(^_^)

Adioss...

No comments: