Tuesday, September 6, 2011

Non stop busy week

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Argghh. Aku selsema pulak. Demm. Mood raya dah habis. Assignment bertimbun. Yit mungkin bebai dekat aku. Assignment LAW langsung aku tak sentuh. Status FB dia bikin gua sentap. Tak ada komitment langsung!
Dia cakap cenggitu.

Malam ni ada Marketing presentation, petang esok ada forum BEL, lusa petang ada test TAX.

Muka tak puas hati dekat Alip sebab laptop dia besar. Grrr


Ms Ho put higher expectation to us to give the very best because kami dah tengok how first 3 group perform. OMG! Kena makan spegheti banyak banyak kasi lidah fluent English. Shit!
 
Sir Naim pun sama. Dia nak tengok body language dan tahap confident yang tinggi daripada kami. Aiyoo. Cuti seminggu aku dah lupa macam mana nak buat body language.
Angkat penumbuk dan angkat 1 jari hantu. 
Hell yeah!! Body language yang aku takkan lupa. HAHAHA

I'm waiting for Friday. Nak lepak dengan Miss F.


You, I busy harini, esok lusa. See you malam Jumaat. Kita keluar dinner. 

Ah! Hingus meleleh, tak selesa. T__T

Nak pegi klinik, malas. Ok. Nak pergi kelas sekarang.

Adioss...

2 comments:

syazwiena khan said...

sapa miss f tu?
baawak2 la diri pegi klinikj dh tak chat tu . melarat kang bahaya !

Khai said...

wiena: thanks for your concern.

Miss F? my girl lah! :D