Sunday, February 26, 2012

Ketahuan

Yaa-Haa

Tadi aku nak update benda lain. Tapi lepas baca blog adik beradik si Marya dengan Bella tu. Dah hilang idea.

Aku ketahuan

Esok kena submit business proposal. Harini, financial plan pun tak siap lagi. Kejap lagi lepak library sampai kerja siap. Okay. Aku tak tahu pukul berapa nak siap. Petang sikit nak pergi ambil printer. Printer tolong siap hari ini. Aku nak guna malam ni. Jangan buat hal. Please!!

Semalam tengah tingtong buat financial plan. Buah hati kesayangan nyer ponn, Si Nasha tu minta tolong ajarkan dia financial plan. Last last aku buat benda lain. Office layout untuk dia. Lepas tu kick in harga barang untuk Material Equipment. Sambil sambil tu usha usha video k-pop dekat laptop Lina.

Mahu tak bengang cek mek tu. Lain dia suruh aku buat, lain yang aku buat. Siap tenung gua macam nak makan. Lepas tu bila aku cakap nanti aku bawak dia main ice skating dekat Penang, terus dia cool down. Sambung kerja balik. Hahaha.

 Lagu Tonight-BigBang ulang dekat 5 kali, Genie-SNSD, 3 kali. Fiction-Beast 2 kali.

Motif aku cerita benda ni untuk apa? Apa kejadahnya?

Lepas tu pukul 9.40 malam baru gerak pergi Tesco cari harga barang. Tesco punyalah ramai orang macam esok tak boleh beli barang. Adess.  Hell yeah! Memang last minit punya kerja dorang ni. Mujurlah dengan Nasha, tak sampai hati aku nak marah. Kalau team sendiri. Dah lama kena tendang. Hahaha. Acah jer. 

Bangun pagi tadi terus bukak photoshop buat flyer dan background untuk business plan kami tu. Nak bertweet pun tak sempat. Mandi pun belum nih. Busuk!

Ni aku nak reveal logo business kami:

Mengada ngada judak lecturer ak pun. Logo 4 segi taknak. Nak jugak logo bulat. Haish. Tak faham bahasa betul. 

Doakan team aku sempat siap business plan kejap lagi. Amin.

Adioss...

No comments: