Monday, August 29, 2011

29 hari berlalu pergi

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Hari pertama umat islam berpuasa, kita sudah mula kelaparan, keletihan, kehausan. Semakin lama berpuasa, semakin sihat tubuh badan. Tidak mudah dahaga mahupun lapar.

Aku turun sekilo jer. Hehehe. Tapi kawan aku cakap aku nampak kurus 'sikit'. Gemuknya masih banyak lagi. Apa yang best tentang puasa ialah kita dapat save duit. Ya, aku saving time bulan puasa, tapi dekat nak raya. Jahanam. Lingkup! Kering dompet. Hehe. Tahun ini tarawikh aku tengelam timbul. Tapi lebih banyak dari tahun lepas. Yeay! Aku puasa penuh tahun ni. Thumb up!


Kereta sudah berkilat, ketupat sudah dikukus, lemang sudah dibeli, langsir sudah ditukar. Jalan makin jam. Sanak saudara sudah pulang ke kampung halaman.

Selamat tinggal Ramadhan. 
Selamat datang Syawal.

Semoga bertemu lagi di Ramadhan yang akan datang.

Dikesempatan ini saya memohon maaf diatas segala salah silap saya di dunia sebenar, Facebook, Twitter,Foursquare, dan juga blog hitam sunyi ini.
Andai kata saya menggunakan bahasa yang tidak sedap di dengar di dalam dunia blog, tweet mahupun di status FB. Ini adalah bukti khilafnya diri ini. Tiada yang sempurna melainkan Yang satu.

Kepada DIA 5D, semua lecturer, ex students SMKB (04/08), ex students SKPAB (99/05)

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

[blogspot bodoh  gambo tak boleh upload]

adioss..

2 comments:

zulaika.puad said...

salam aidilfitri, khai..
(:

Khai said...

ika:
thanks. Selamat hari raya gak :)