Tuesday, October 11, 2011

Thank you old friend

Yaa-Haa

Alhamdulillah, aku dah tak emo macam kelmarin. Tak mengantuk pulak pagi ni. So, tak ada kerja. Update blog kejap. Pukul 11 nanti pergi gunting rambut. Aku rimas rambut panjang. Pukul 2 flight balik Melbourne.

Esok pagi aku ada speaking test MUET. Baru hari ini aku rasa gementar. Haha. Semalam boleh chill lagi. Siap cakap dekat coursemate : Ala, hang cakap ja. Macam tak pernah buat...

Lepak la. Harap harap diorang okay. Sebenarnya aku gugup. Langsung tak prepare. Shit!

I need a wake up call. Thanks friend. Setelah sekian lama tidak dengar kata kata nasihat, semalam aku akhirnya diberikan ceramah free. Hahaha. Tapi sebelum itu, aku semestinya kena marah dan maki di atas kebodohan dan kegopohan diri. 

Try to love yourself before love others.

Aku mulai jelas mesej yang dia cuba sampaikan. Bodohnya aku bila difikirkan balik. Tapi aku manusia yang sentiasa mudah membuat kesilapan. Terima kasih kerana menyedarkan aku. Kau hadir tatkala aku sangat sangat memerlukan.

Adioss...

p/s: header baru dalam pembikinan
p/s: good morning the past

2 comments:

Anonymous said...

chaiyok2 khai


header baru??
kat aku jugak tau!

Khai said...

thanks umar

haha. header aku ringkas lg simple