Wednesday, October 5, 2011

Terima kasih Blog Hitam

Yaa-Haa

Blog hitam. Lama juga aku tidak kesini. Aku tinggal kamu bersendirian sehingga bersawang. Di saat aku kesunyian kesepian dan kehilangan, baru aku menggerakkan tangan untuk klik pada bookmark "Blogger | Dashboard. Begitulah kamu digunakan setiap masa aku punya yang lain.

Di blog hitam inilah aku memarahi diri sendiri, memarahi orang lain, memuji orang dan meluahkan segala yang terpendam. Di sini juga kamu setia menjadi medium luahan rasa tuan mu yang kadang kala seperti kacang lupakan kulit. Mujurlah kamu tak mampu bercakap dan merajuk. Jika tidak sudah tentu kita akan bergaduh dan menangis setiap hari.

-biggest mistake is walk away from you-

Terima kasih blog hitam. Terima kasih kerana kamu tetap disini. Aku berharap dapat menggunakan khidmat kamu lagi selepas ini. Aku tak hebat dalam penulisan seperti Blog Hitam Bernafas Dalam Ego. Aku tak sepopular blogger Obefiend dengan Blog Serius. Aku juga bukan fenomena seperti Marya Hana, Nurul dan Maria Elena.

Aku hanya tipikal Blogger users. Hanya menulis bila perlu. 

Aku akan terus menulis menggunakan kamu kerana silent reader mahukan begitu. Mereka tetap baca apa sahaja yang aku tulis sama ada baik mahupun buruk. Mereka adalah the great loyal silent readers. 

Terima kasih blog hitam. Eh, rupa rupanya kamu sudah 1 tahun 5 bulan. Dah boleh berjalan baby saya ni. Hahaha.

Adioss...

p/s: saat melihat dia tersenyum sambil memeluk hadiahnya, aku lah manusia paling bahagia pada saat itu.
p/s: sakit rahang sebab senyum banyak sangat :)

2 comments:

Lelaki Ini said...

aku sgt suka blog hitam nieyh..
sgt2 hitam!

Khai said...

Umar:
Thanks :)