Sunday, May 16, 2010

~cInTa SuFI~ .huhu.

Hai semua...agak2 bila aku boley baca CINTA SUFI ya..nukilan terbaru RAMLEE AWANG MURSHID a.k.a RAM..
tunggu punya tunggu..last2 sampai aku balik ke Baling..x jugak beli novel tu..jgn salah anggap lak..ni bukan novel jiwang keyh!!!
novel ni lebih kepada thriller,agama,seram n suspend.....suspend n thriller sama kah??? bior ler..huhu




CINTA SUFI ni katanya sambungan trilogi BAGAIKAN PUTERI..erm...ni bermakna dh jd quadrilogi BAGAIKAN PUTERI...wah!!! mesti best niyh..x sabo2..xsabo2 tp novel tu xde dlm gemgaman..so cmne nk bce encik khairul oii....wakaka
x apa2..jgn risau...sumber aku ialah cikgu zaiton a.k.a mama LIYA..dia yg selalu bg novel2 RAM ni kt aku..huhu...UNGU KARMILA adalah 1st novel yg aku baca.seram siot..n then HATIKU DI HARAJUKU..MIKHAIL.sampai bila nk pinjam yg org jer kn..aku g terjah POPULAR cari trilogi BAGAIKAN PUTERI..huhu..puas hati..hampir rm60 duit aku habis..haha...xpe..janji aku puas...



cikgu zaiton ckp esok dia nk g KL..so aku harap dia bwk la novel tu sebelum dia g KL..kalo dia g dlm 2 ari pun da ok..aku boleh speed up bce novel tu sebelum dia balik(punya la malas nk beli)huhuhu..lg pun dok umah bukan wat pape pun...kan kan...(^_^)

2 comments:

husna. said...

layan novel??

ka a i ru said...

y not?? best ape...