Wednesday, May 19, 2010

McD!!!!!!!

McD oh McD...di mana kamoo...kenapa d Baling xda McD...owh...xkesiankah pada saya...adoyai...
thankz to Ili n eric yg sudi menghasut aku supaya suka akan McD...huhu
da lme x pekena McFlurry...adoh..sedap..sejuk..manis..wah...dan2 lapo..huhu

McD Big Mac....hurmm.kalo x pun Prosperity double lak tu...wahaahahaha.....set..g penang ari sabtu ni nk cri gak McD...dpt Mcflurry pun okeyh dah..huhu....cian aku kn..sape2..tlg la sedekah McD pada saya..hihihi (^_^)

xdpt jamu selera..jamu mata pun jd la..keh keh keh....



wah..ble ntah nk g mkn ngan UMAR n ERIC..mesti best niyh....


yg niyh..slalunyer lepas abes pusing CS msti beli benda alah niyh...huhu..kalo x..mcm x sempurna..wakaka

xcaye tny TYA,UMAR,AMAN,MARYAM,FARAH...huhuhu

2 comments:

aq itz m3 said...

ala..i dh letey la tgk 2..tiap2 mggu pg.last pg smlm wahh..best2!!

nuriliainirosnan said...

weyhh.. yg ni aku kenal. nmpk je kau tules mcD terus aku tekan. terima kasih! hahaha.