Thursday, May 6, 2010

'We are 'geng tutup pagar' 4 the uitm kedah..', said Nabil




Tadi aku on9 Facebook kjp..sambil2 tu aku tegur Miss Ema..Miss Ema wish gud luck kt kita semua...sedang asyik ber 'on9' aku terbaca status NABIL(gambar)..so aku amik kata2 pujangga dia sbg tajuk entry aku ari ni.huhu...errmmmmm...xlama lg..UiTM dh nak cuti..selamat bercuti kpd roomate aku yg abes paper semalam..LAN n AIMAN...kpd ERIC n JAMIE yg asses 9hb ni..gud luck!!

kenapa begitu lambat menunggu 9hb niyh???? haish....tp kalo masa cepat berlalu pun susah gak...FAR150 aku x khatam lg..huhu...ntah apa la yg kwn2 aku yg lain 2 stadi....hurm..
lepas abes paper FAR 150 tamat la sudah pengajian selama 1 semester..pejam celik da setaun kte kt UiTM ni...mcm2 benda berlaku...kte jmpa kawan..lawan..musuh..cinta..lecturer..lecturer ad yg baek..ad yg malas..yang menyamar jd student pun ade...haish..ble teringat kes tu..aku tergelak soang2..d court tennis tula slh sowang kwn ak cuba menekel Miss Julia (x perlu la aku mention sape..malu la dier)..Miss Julia kn comel, kecik molek mcm student...huhu..kesian kwn aku ble terkantoi dpt tau yg Miss Ju sebenarnya kwn Miss Ema n lecturer BEL 120 n 260 kt cni..adoyai..kenangan ni nnt la aku cter kt entry yg laen..sbb aku pun x igt sgt cter seterusnya..kena kumpul info dulu (nak tnya kwn2)..keh keh keh...
memandangkan kte adalah batch yg terakhir meninggalkn UiTM ni..apa kata lepas paper,kte rmai2 balik n tutup pintu pagar UiTM..wakaka..Pak Guard pun xpening kepala layan perangai kita..huhu..start kul 9.15 pg..abes kul 12.15 tgh hari...pukul 12.16 tgh hari kte MERDEKA!!!!! Ya-Ha!!
lepas tu start cuti 2 bulan...rindu la korunk 2 bulan x jmpe...
kepada semua DIA part 2...Chaiyok2!! Gud Luck everyone!!! FAR 150....
bak kata Nabil. 'We are 'geng tutup pagar' for UiTM Kedah'...sem ni jer...(^_^)

5 comments:

cik pqa said...

geng tutup pagar eh. haha gudluck korang!

:D

Khai said...

eh...bkn skali ker??? huhu
thankz..gud luck pqa..

cik pqa said...

alaa, korang nie smgt jew.
balik bla ntah?
DPA abes kol 5, DiA merdeka lu! :D

Khai said...

haha....ak kul 2 bru blik..hehe
homesick
ooo i c..DIA merdeka dlu.that means..kte bkn la geng tutup pagar..huhuhu ;P

Anonymous said...

haha...mmg geng ttup pagaq la kita