Monday, August 23, 2010

Nota buat si dia.....


kenapa awak??

kenapa masih x percayakan saya??

mmg dulu dia dlm ati saya...

tp kini....

she nothing....

plizz.....

saya sygkan awak...

saya hargai apa yg awk telah buat pd saya sebelum ni..

even kadang2 kita selisih phm...

tp saya xpernah pertikaikan kasih sayang awk pd saya...

percayalah sayang...

saya syg awak...

hanya awak seorang yg ada dlm hati saya sekarang..

xkan ada orang lain selain awak..

insyaallah...

saya janji akan sayang awak sepenuh hati saya..

jaga awak sedaya upaya saya..

perhatikan awak selagi saya melihat...

saya akan buat selagi saya mampu

sehingga awak x perlukan saya lagi..

apa yg perlu awak tahu...

saya sayang awak sangat2...

rupa yg cantik hanya sementara....

hati yg baik lg jujur adalah sesuatu yg berharga di dlm dunia ini.....


p/s: i'm yours~jason mraz
everything~ micheal buble
p.s i love u~ the beatles

i dedicated song for u....



No comments: