Tuesday, August 3, 2010

Pos Dipang: Sportday


Yaa Haa

sambung lagi..
hehehe

boring??

ala...lg 1 0r 2 episod jer...

kalo xmo baca...x apa..bukak blog org lain keyh...
x paksa baca pun and x pulak larang baca...
hehehe


lokasi: Pos Dipang
Masa: 5.oo ptg

kteorg ada sukan rakyat pada petang hari ke 2..
banyak aktiviti menarik diadakan,antaranya lembu gila,pecah belon dan mcm2 lagi(padahal x igt nama aktiviti..hehe)

okay...

nak tgk gambar kan???

have a look... :)


~main dan gelak~


~ramai2 bergembira~


~tasha gemok!!~


~angah |letih sampai tertido~


~jangan berebut!!~


~umar plastik~


~enjoy~


~sedikit sense of motion~




~majid | original people~



~from high level~


~khai.bro.afiq~


~sempat lg posing!!!~


p/s: td bagi invitation card kat si dia...rushing sgt...mcm xde perasaan..adoyai :(

2 comments:

aNgah said...

CEPAT KONGSI SIAPA KAH SI DIA ITU!

hahaha..blog panjang2 tulis tapi dengan si 'dia' gak yang aku sibuk2 nak tau :P

Khai The Kerozer said...

angah2.....
ape la ko ni....penat jer aku wt entry pnjang2..hehehe