Sunday, August 1, 2010

Pos Dipang: Disini Bermula!!

Yaa-Haaa!!

Assalamualaikum...

Bismillah

Akhirnya aku selamat pergi dan selamat kembali dgn selamat dari Pos Dipang,Kampar,Perak dan pulang ke UiTM Kedah :D
Aku pergi atas program OPKIM 1 Malaysia..
program 3 hari 2 mlm ini byk memberi suntikan semangat,motivasi,dan kenang manis kepada peserta2 program ini..
seperti biasa..setiap program pasti ada kenangan pahit dan manis...
ni aku nak cerita sedikit tentang program kami kat Pos Dipang
kalo nak baca..sila sediakan bantal empuk dan sebotol air mineral atau xnak baca sila klik button X kat ujung sebelah kanan..
Trimas!! :D

Lokasi:Uitm Kedah
Masa: 2.20 p.m.
Peristiwa:
semua sibuk berkumpul dan mengemas barang utk masuk ke dlm bas. Aku selaku exco teknikal ditugaskan oleh ketua aku,Isz..menangkap gambar..SETIAP DETIK OKEYH!!
jgn fikir kerja menangkap gambar ni benda yg senang...
susah giler!!!!

agak menyakitkan hati jugak kteorg terpaksa turun naik bas di Depoh Bas sbb bas rosak..(banyak kot barang kena angkat) haish..
dlm pukul 2.50 cmtu la kteorg bertolak....dlm bas mcm2 aksi kteorg buat...segala aksi yg pelik2 dpt direkod kemas oleh lensa SIGMA 55-200mm Zoom Lens..dlm sejam perjalanan..aku tertidur(x tahu ape yg berlaku..hehe) time aku sedar..bas kat Penang dah...lambat bebenor SP ke Penang..haish...kteorg berhenti di RnR Bukit Semanggol...solat pe sume...
jom wey makan KFC..kat sane xdpt mkn KFC...silap2 buru biawak buat makan....


jahat giler mulut kawan aku...last2 kteorg mkn la KFC....xmkn nnt ketagih lak...baik mkn siap2...
perjalanan di teruskan lg....hati masing2 semakin berdebar..apakah riak wajah org asli menerima orang luar ke perkampungan terpencil mereka? bagaimanakah rupa Tok Batin yg dikatakan bakal menceritakan tentang cerita hantu kepada kami?

tunggu dlm entry seterusnya.... :D

p/s:nak tido...esok sambung balik yaa... gud nite!!



2 comments:

zulaika.puad said...

alaa...
buat thrill je..
cpt2 update part 2 pny..
hehehe..

Khai The Kerozer said...

hohoho...okeyh2 bos!! hehe