Saturday, March 12, 2011

Orang sibuk concern bagai nak rak dengan Tsunami di Jepun, aku sibuk dengan Merong Mahawangsa pulak

Yaa Haa

Hello there Malaysian and Nippon

Maaf semua. Semua orang tengah bersedih tentang tsunami yang melanda negara pengeluar anime paling berjaya di dunia sedangkan aku leka lagi excited dengan Hikayat Merong Mahawangsa.

Maka dengan itu hatta sekalian alam ini turut musnah dilanda ribut badai sehingga memecah belah kan sebuah negara yang gah di mata seluruh mergastua serta sekalian makhluk bumi yang ada.

Maaf. Saya terpengaruh dengan suara latar cerita Hikayat Merong Mahawangsa itu tadi. Teringat zaman sekolah menengah. Sorang sorang kena baca cerita lama di depan waktu subjek Bahasa Melayu Komsas. Lepas lepas baca tu rasa macam berada di zaman Hang Tuah. Hatta maka. Hahaha. Lawak. Tapi itulah seni bahasa dan sanjungan kita generasi sekarang hasil hikayat dan bahasa di zaman silam.

Ok. Saya ingin menyampaikan sedikit kata kata semangat kepada rakan rakan yang berada di Jepun sama ada yang terkena tsunami mahupun tidak.

Uzumaki Naruto, Onizuka Eikichi, Uchiha Sasuke, Kobayakawa Sena. Baca ini.







Orewa Khairul Adilah wa, Nippon niokeru tsunami no gisei-sha no gisei-sha ni aitō no i o arawashite. Nippon ni wa, subete no hitobito wa,-shin no utagawa rete iru. Anata ga gaman shite, subete no hōpu.
Watashi wa nani ga okotta no ka to kanashiku naru. Anata wa subete ni kansha shimasu. Kōun
Aku harap dengan kata kata semangat aku ni. Dorang boleh survive. Ok. Tu je nak cakap. Aku nak sambung kerja BEL 312. Actually tak start lagi =.="

Adioss....

2 comments:

Anonymous said...

Watashi wa Khairul Adilah wa, Nippon niokeru tsunami no gisei-sha no gisei-sha ni aitō no i o arawashite. Nippon ni wa, subete no hitobito wa,-shin no utagawa rete iru. Anata ga gaman shite, subete no hōpu.
Watashi wa nani ga okotta no ka to kanashiku naru. Anata wa subete ni kansha shimasu. Kōun


sila tranlaste please..
hahaha takpaham !

Khai said...

kan aku cakap. tu untuk kawan2 ak kt jepun. hang apa tau..ekeke