Thursday, July 29, 2010

UiTM Perlis..lensa kemera ku tertarik pd satu subjek


Yaa-Haaa!!!!

seperti yg di janjikan..
aku akan story sikit pasal UiTM Perlis...
ari sabtu mlm (24/07/10)


~selamat datang~

kteorg MPP n MASEC dan segerombolan students UiTM Kedah pergi ke UiTM Perlis utk memeriahkan lg ceramah Nur Salam oleh Dato' Ustazah Bahyah..

UiTM Perlis sgt2 la besar..
kalo jln..kira2 boleh pengsan n sesat jgk ler..huhuhu...

kat situ jugak aku jmpa kwn baik time skolah dlu..
Lynda...
rindu sama kamoo lorh..

soang lg kwn aku..
Leen..
tp dia balik pulak!!
xde jodoh nak jumpa dia..adoyai...

dewan besar UiTM Perlis besar giler..(UiTM kedah xde dewan lg..hehe)
dh nme pun dewan besar..of coz la besar..huhu..

okeyh...

seperti biasa..
lensa kemera aku akan mencari objek2 yg unik,cantik,tertarik....

dan

aku

jumpa

ini
.......


~gorgeous MC~

~sorry awak...saya publish pic awak kt sini~

bila aku bukak kt laptop..
rupa2nya banyak pic dia..haha
cun giler...
muka dia ingatkan aku kpd Izzy..
adoyai...

uits..
cukup2...

sikit2 jer...
mne boleh usha byk2..hehe

ni antara pic2 kat sana...
have a look..
(^_^)

****
***
**
*

~nadirah n thaqief| i wish i can get her again,says Thaqief~


~peace!!~


~ustazah best~


~belakang:MPP UiTM Kedah~


~berdiri | semangat~



~wanie n tya~


byk lg pic..
tp tenet slow..
ni jer yg termampu...

okeyh..

bye2!!

Yaa-Haaaa

p/s: packing barang nak g Pos Dipang,Perak.
p/s: kamera kembali untuk beraksi bersama tripod..haha..tunggu lah kemunculan entry seterusnya..


4 comments:

senandung semalam said...

besar tp xbest sgt..
dgr cte thru studnt sne sndr...
heheee

zulaika.puad said...

best giler dpt dgr ceramah usatazah...
syok nyee...
alaaa...

Anonymous said...

spa sruh p xhbaq..hha..

Khai said...

ishma: ak ckp best jer..x ckp pun Uitm perlis tu best..hehehe

ika: best :D

lynd: nak majuk!! :C