Friday, November 12, 2010

Home Sweet home

Yaa-Haaa

Alhamdulillah..

akhirnya aku da kembali berpijak di bumi Edo..eh silap..bumi Baling...cuma 5 hari sahaja berada di sini sebelum terbang membelah awan dan menyeberangi Laut China Selatan untuk mendarat di bumi Kenyalang..
*ayat yg digunakan ketika kepala sedang ting tong

semua sudah selesai..

BEL 311, CTU 231, QMT181, FAR150, LAW 240 dan MGT 215

Alhamdulillah...

semua aku dapat jawab..
*jawab jela,tp x yakin jawapan betul okeh..

cuma LAW 240 & MGT 215 jer yg tunggang langgang sikit..
agak hampeh di situ..

terima kasih kepada rumet2 aku untuk semester ini..
Maha,Manan,Thaqief,Fahim & Rasydan termasuk juga tukang penyibuk Nasrul..hehe

kepada Cik S..
jawap paper Biz Com tu leklok yer..xmo2 tension2..sayang kamoo..

kepada Classmate DIA 3D
thankz semua yg memeriahkan kelas ini..sape2 yg nak pindah kelas tu cepat2 la blah dan yang nak masuk dipersilakan yer..heheeh

kepada Yit..
Tahniah..anda Class Representative untuk 3 sem terakhir *itu pun kalo x buat fasttrack

kepada Elfira..
bye Fira..sangat best kawan ngan kamoo...kalo dapat Masscom..mengaji baek2 yew..kalo dpt DBS kt UiTM kedah..kamoo jd junior Cik S la yer..aku akan pastikan kamoo kena BULI ngan bdk2 Part 4 sem dpn..haha.. *gelak jahat

ok tu jer kot..
xde idea nak merapu..

see u next time..bye2..

p/s: learning tutorial photoshop..

6 comments:

Lelaki Ini said...

laaaa..
pakcik!!!!
dh balik xinform lnsg kan!!!!
shial!!!!
hahahahaha

Khai The Kerozer said...

ahaha...sori tokwan..semalam ak g bilik gerakan kononnyer nk mntk maaf kt sume MPP la..tgk2 cume ade Isz soang jer..huhu...

elfira said...

oit khai..haha...best jugak dapat kawan ngn kamooo...walaupun sat jaa....haha...amboih2...nak aku dibuli sama cik S erk..okok...tgk nnti..na nak tau ..jd kwn bek cik s...Kami buli sama ang..haha...btw..thnx sebb...semua lah..dgr mslah aku laa..itu la ini laa..bla bla blaa..hehe

husna. said...

seronoknya dh sampai rumah. aku jeles tahu!
eh, ko memang suka keluar awal dr dewan exam kan.

Khai The Kerozer said...

fira:
haha...orait2...kalo jd snior jnior xpa lg..kalo ang ngan dia jd kwn baek..adess...aku yg koma lepas ni..heehhe

Khai The Kerozer said...

husna:
hehe..well...ithu da jd sebahagian dari aku...ape boley buat..ekeke