Monday, November 15, 2010

Fast Update | Sayonara Kedah

Yaa-Haa

akhirnya..

telah tiba masanya...

sekali lagi aku ucapkan kepada negeri Ustaz Jan nih..sayonara,selamat tinggal,bye Kedah

hehe

esok pagi nak berangkat ke Kuching Sarawak menaiki kapal terbang cap Air Asia di Penang International Airport pada pukul 9.00 pagi esok..



Air Asia| Everyone can fly

ermm..ni 1st aku naik Air Asia punya kapal terbang..rasanya kabin dan FA nyer mesti la berbeza..
kalo MAS..FA diorang berkebaya (wanita) dan berkot(lelaki) hijau gelap
Air Asia FA dorang pakai skirt mcm dlm cerita Awan Dania tu..
yang laki aku xpasti ler..eh..Air Asia ada FA lelaki ker??

ok lah tu jer nk cakap..

doakan perjalanan aku selamat sampai

bye...


8 comments:

Lelaki Ini said...

wah..
leklok ek!

Nadya said...

MAS nya lg best ah!
pramugara nya pun hensem cukop! haha

zulaika.puad said...

wah...
selamat sampai, khai..
:)

Khai The Kerozer said...

Umar:
Thankz weh..

Khai The Kerozer said...

Nad: haha..taw xpa..FA air asia garang2 kowt..takot ak..hehe

Khai The Kerozer said...

Ika:
thankz sis...

hamzah ian said...

yay!! selamat terbang tinggi tinggi!!!

Khai The Kerozer said...

hamzah: thankz yoo...