Thursday, August 11, 2011

Demam Fantasy Premier League

Yaa-Haa

Kalau bercakap tentang Fantasy Premier League. Gua legend. 

Macam haram. Aku drop Berbatov sebab dia tak function dan letak Drogba dengan Rooney sebagai striker. Tup tup Berba hatrik lawan Liverpool. Pffttt.



Lepas tu terus tak main Fantasy ni. Sekarang ni nak start balik. Azam baru, team baru, player pun baru. Hahaha

Aku terbaca blog Aizuddin ritu tentang joining league yang dia create ni haa.
Ni entry beliau. Klik sini.

Kalau ada siapa siapa nak join. Meh la. Kasi meriah sikit table. 

Ini kod join league ni.
1072709-251705


Ni starting team aku.


Pergh! David De Gea tu. Sial lah!

Jom cabar aku dalam Geng Bola League. (bajet macam gua legend)

hehe

Adioss...

p/s: ringan kepala hotak bila assignment BEL 313 yang berminggu2 pulun buat sudah dihantar tadi dan kuiz Tax senang. Keluar awal beb! Confident tak aku? Hahaha :D

No comments: