Sunday, August 14, 2011

Man Utd malam ini

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Alhamdulillah, ia datang lagi.

Apa yang datang? Disebabkan aku tak ada awek, girlfriend, skandal dan yang sama waktu dengannya. Jadi aku layan BPL dan Fantasy Premier League.

Sebenarnya, aku tak sabar nk tengok larian kencang Ashley Young dan stunt melayang David De Gea malam ni. Sem ni nampaknya aku kena layan bola sorang sorang la. Geng rumah lama dah pindah and graduate.

Pilihan aku untuk team yang menjuarai BPL musim ni semestinya Man Utd. Tapi aku rasa Chelsea dan Tottenham akan bagi saingan sengit.

Nak harap Arsenal dan Liverpool. Hurmmm. 2 2 main macam sial. Liverpool benar benar memerlukan seorang atau dua 5 star player. Setakat Charlie Adams bekas kapten Blackpool tu tak cukup. Bukan setiap set piece (free kick) dia boleh score. Liverpool need next Gerrard. Seriously

Arsenal pulak, aku tak faham kenapa tak lepaskan Fabregas. Lepaskan je lah. Hasil jualan tu boleh beli sorang lagi penyerang bertaraf dunia. Benzema atau Pato. Gervinho tu aku tak nampak apa yang specialnya dia. Aku rindu dengan kehebatan Arsenal zaman win league without lose. 

Henry, Berkamp, Pires, Reyes, Seaman, Ashley Cole, Gilberto. 
Stylo gila time tu.

They make Nistelrooy, Solskjaer, Scholes and Giggs berbulu. muehehehe.
 
Fantasy Premier League
Untuk fixture minggu depan, aku kena drop Barton. Lingkup aku kalau guna dia. Tak habis habis buat hal. 

Rooney dan Drogba diharap menyengat malam ni. Naik lah sikit point aku malam ni. Hehe

Tak faham apa aku tulis? Lantaklah. hahaha

Adioss..



p/s: Mu vs West Brom malam ni pukul 10 ESPN Star Sports

No comments: