Tuesday, August 16, 2011

Peristiwa yang mungkin suck yang pernah berlaku dalam hidup

Yaa-Haa

Assalamualaikum

Seronok tengok MU menang 2-1 Ahad malam haritu. Thanks to Nasha ( my silent reader) yang sudi teman eden sampai sakit mata terkena asap rokok meja sebelah. Berbekalkan aiskrim Cornetto dan Fresh orange. Laju jer dia habiskan! sambil tengok 22 orang kesana kemari mengejar sebijik bola. HAHAHA

Okay. Cukup aku merapu. 

Hari ini gua nak cerita tentang benda yang mungkin korang rasa suck bila benda ni terjadi kepada korang.

1. Jatuh cinta pada girl/ boy friend orang
Yang ini aku mintak simpang banyak banyak. Ya, memang ramai kawan kawan aku adalah girlfriend orang. Ada yang rapat, ada yang so so sahaja. Seelok eloknya mintak simpang lah ye even girlfriend orang tu lebih cantik dari gf kamu. Jadi macam gua. Single. HAHA 
Seronok ke dengar orang cakap :
'Eh, hari tu aku nampak pompuan ni dengan housemate kau, ni ngan kau pulak? Aiyoo'


2. Hon kereta pakcik depan terhegeh masuk simpang, sekali dia pergi rumah kita daa.
Aku pernah sekali. Suck betul. Nak cepat, sekali ada pakcik ni terkemut kemut masuk simpang taman aku. Sekali pergi rumah aku daa. Kawan bapak aku. Demm!! T_T

3. Ada tetamu datang rumah tapi tak kenal
Bila tetamu tu kenalkan diri, rupa rupanya sepupu ayah aku, kira pakcik aku jugak lah! 

4. Potong kereta dekat selekoh tiba tiba ada roadblock kat depan
Taknak cakap banyak. Dapat surat cinta lah jawabnya.

5. Kenal nama tak kenal rupa
Aku : Encik, boleh saya berjumpa dengan En Azmi?
Anon : Kamu kenal tak En Azmi?
Aku : Tak, tapi dia urus bahagian bas
Anon : Sayalah tu. Tak tengok nama dekat sini? (sambil tunjuk papan nama di atas meja)
Aku : &^$^&*$@

6. Puasa tak penuh
Perempuan tak apa lah. Ada cuti. Ni yang kaum adam ni apa cerita? Suck wei tak puasa penuh!!

7. Awek ajak keluar time poket kering
Sangat sangat suck! Nak pinjam kat kawan, kawan pun macam kita. Nak mintak kat mak, malu.
Maka terpaksalah:
"Sorry sayang, I busy minggu ni. Ada seminar jap lagi. Prof Not So Easy bagi ceramah. T__T "

8. Kena reject dengan awek
Tak perlu cakap lah kan? Semua frust menonggeng sampai yang lelaki sejati kena reject pun status FB boleh bertukar dari I miss her so much kepada Saya suka lelaki berbadan sasa. What The Fish!!

9. Confident boleh jawab test sekali.....
Jawapan yang kamu tulis tu tak sama LANGSUNG dengan jawapan daripada golongan DL. Suck!!


10. Yang terakhir..

Paling suck dalam dunia blog. Aku penat taip tapi takde orang komen. Silent reader je bersepah T__T

Lets call it a day. See you later. 

Adioss...

p/s: aku malas nak letak gambo


Eh, kalau korang ada kejadian yang lebih suck dari aku 10 list aku ni. Share share lah kat ruangan komen tu. Aku tak disable comment pun. Comment moderation pun tak da. Kbai!

8 comments:

Faez Rusni said...

suck kalo aku datang kelas awal..prepare semangat nak study..
last2 kelas aku cancel macam tu...

shazleennur said...

kenapa mesti nma en. azmi?
bapak saya tu..hha..

Anonymous said...

Yang no 5 tu pernah terjadi kat saya. Punya penuh bicara mempertahankan agenda rupanya nama yang disebut merupakan orang yang tengah bercakap dengan saya. Malu siot.

syazwiena khan said...

yang no 1 dah terbeliak dah biji matanya ! haha . maen dgn uitm macam tu la . suma tgk teringin . pastu hai2 bye2 jela . hati ni jgk merana u . haha ! hat laen suma lawak la ! great sgt . yang last tu mmg SELALU cm tu kan ? haha !

Khai said...

Faez: haha. tahu xpe. time semangat la kelas nak cancel pun.. huu T_T

Khai said...

Leen: dh saya igt nama bapak awak ja.. huhuhu :)

Khai said...

Azwan: normal la. manusia tak sempurna :)

Khai said...

Wiena: long time no see you darl!!

no 1? haha. i single nih. bosan :P

normal la. dh brapa lama blog hitam ni xda org komen2.

thanks for comment :)

peace yoo :D