Sunday, April 17, 2011

Random talk

Yaa Haa

Assalamualaikum

Assignments
Home sweet home. Ok. Sebenarnya balik kejap je. Petang ni dah nak bertolak balik Merbok. Cik Elfira sayang saya tu buat spoil. Baru je aku menapak dalam rumah, dia dah tanya, assignment Costing dah siap belum?
Padahal aku lupa nak bawa balik kertas tu. Demm betul.
 Assignment | Selagi tak tutup mata

Maxis
Sebaik sampai je dekat area Baling, tup tup line tak ada. Rosak apa ntah dekat pemancar tu. Adoyai. Mesej, call, 3G semua tak dapat.wuwuwuwu. U, I tak dapat contact U semalam. Sorry. 
Ok, gedik di situ.
Hari ini aku disconnected dengan dunia luar


Gambar
Bukak bukak FB, ada orang tag pic dekat aku. Motif sangat tag aku dekat muka dia. Bahalol. Tak faham bahasa or what? Aku sendiri pun tak tahu. Pegi mampos la!!

Bola itu bulat, kad itu petak
Amboi, bukan main marah aku dekat budak tu. Bila dah layan bola, MU pulak kalah. Paul Scholes red card pulak tu. Lagi la meluap luap darah aku semalam. Eksyen je, aku tengok 15 minit pertama je. Mengantok =.=

Semalam download Rio, kejap lagi nak tengok, wink wink(sambil buat muka comel)

Hari ni nak ambil kereta dekat bengkel. Fully service. Seronok ah!!

Hari ni nak online puas puas dengan internet berkelajuan tinggi.


Nak download movies. Ada idea nak download movie apa?

Adioss..

No comments: