Thursday, April 7, 2011

Tiada tajuk

Yaa Haa

Assalamualaikum

I love accounting
I love accounting

I love accounting
* sambil mengetuk kepala dengan buku akaun.

Aku sedang mencuba sedaya upaya untuk menyukai tajuk ni. 

Hire Purchase

Sangat susah. Entah kenapa, dalam banyak2 tajuk akaun semester ni, HP la paling susah. Demm. Aku perlukan cikgu akaun sekarang. Bebal jugak aku dengan akaun ni kadang kadang.

Huh. Esok test akaun. Apa yang aku nak conteng dalam kertas tu?

Tak kan nak jadi macam budak tu. Hantar kertas kosong. Tolonglah, aku tak sanggup lagi nak repeat.
Perkataan repeat ni kadang kadang seolah olah taboo bagi aku. Tolongah HP. Janganlah jadi batu penghalang perjalanan aku. Janganlah sekarang.

Ini tidak adil, tidak adil tidak adil tidak adil
*pengaruh lagu Penakut-Yuna

Jeez. Lagi lagi nak mengeluh. Pergi study la bodoh.

Adios...

p/s: hopefully aku boleh buat esok
p/s: hopefully bangunan UiTM esok tiba tiba runtuh sebelum pukul 8.30 pagi esok. Jahatnya.

2 comments:

cik pqa said...

Hire Purchase senang jew khai. serius. ;)

Khai said...

senang? lalala