Thursday, May 12, 2011

Geli hati dengan gelagat bakal junior akaun

Yaa Haa

Assalamualaikum

Mak aii, panjang benor tajuk aku letak ni. Dua marhalah beb. Ok. Straight to the point. 

Geli hati. Geli hati itu adalah sejenis proses merengangkan urat muka. Amat berguna bagi Si Muka Ketat yang super duper susah nak senyum. 

Sebenarnya aku geli hati dengan segelintir bakal junior akaun. Seperti biasa, bila mereka kenal senior, dorang add FB dan seperti biasa.

FAQ

Frequently Asked Questions

1.Abang/ kakak part berapa?

2. Apa yang tak boleh bawak?

3. Seluar jeans boleh pakai tak?

4. Kereta /motor boleh bawak tak?

5. Kenapa dengan pak guard?

6. Akaun susah tak?

7. Kolej macam mana?

8. I can be your girlfriend?

Ok. Yang last tu aku acah jer. Tak pernah dibuat orang budak junior tanya soalan macam tu.

Aku tertarik dengan sorang budak ni. Bukan sebab dia comel. Err, ya dia comel tapi bukan sebab itu. 

Dia tanya aku macam macam pasal kolej perempuan. Sampai ke bilik air pun tanya. Adoyai. Lepas tu boleh pulak mumbling nak dapat kolej Murni. Silap aku bagitahu kolej Murni tu baru lagi. Macam macam hal. Kan dah kena bebel semalam. Kesian, belum apa apa dah kena bebel.

Have fun there sis!!

Adioss...

2 comments:

hans said...

senior yang baik la nih

Review Filem Kongsi

Khai said...

hans: cm tu lah lebih kurang :)