Monday, February 21, 2011

Apabila muka muka mula bergantungan

Yaa-Haa

Apa kejadah tajuk entry aku kali ini? Muka muka bergantungan? Apa yang aku maksudkan adalah muka muka calon MPP telah pun bergantung sejak hari Ahad lagi(atau pun minggu lepas, cuma aku tak perasan =.=")

Esok akan diadakan Pilihanraya MPP. Apa yang perlu aku buat? Hanya lepak sahaja. Baru sebentar tadi aku berborak dengan seorang MPP yang menang tanpa bertanding. Fakulti aku tak perlu bersesak sesak esok memandangkan 2 calon yang terpilih sudah menang tanpa bertanding. Tahniah! 

Jangan tanya kenapa diorang menang tanpa bertanding sebab aku pun tak tahu. Nak kata ketandusan kepimpinan, aku rasa ramai juga yang boleh memimpin pasukan. Nak kata tak ramai yang layak atas faktor pembelajaran, aku rasa ramai yang dapat Dekan. So? Tidak aku tahu. Tanya lah Dr. Roshimah. 


Dalam kelas AIS, aku tengok cerita Mann, tak sedar lagi malm esok test LAW. Hampeh.

Budak yang duduk sebelah PC aku. Nur Elfira Eleena Ez tengok cerita Phobia, Thai mari. Kejap kejap tutup muka sebab suspens. Aku tak boleh fokus, last last aku join dia tengok cerita tu jugak. Hampeh!

Tu jer nak cakap. Bye.

No comments: