Tuesday, June 22, 2010

Apa maksud CINTA???



Yaa-Haaaa
Khai da jiwang beb...
haish...
tlg la....

ada org msg aku tnya apa itu cinta..




~Cinta-sesuatu yang membahagiakan~





aku xley jawap..
coz aku pun xtaw jawapannyer

kalo aku jawap soklan tu..
esei BM wktu SPM la jawapan nyer..
kuang3..

apa itu cinta??

"cinta itu buta", kata adik aku


sebab?

"tak cukup duit nak operate mata"

kenapa begitu??

duit sume da labur kat awek....

itu jawapan aku..haha

apa itu cinta?

bagi aku cinta itu adalah satu perasaan yg bermula drpd suka menjadi
sayang..
sayang menjadi cinta..
cinta menjadi kasih..

bagaimana terjadinya cinta?

dari mata turun ke hati...
so simple right??
how to explain that answers??

very hard to explain...

tp bagi aku...

korang akan rasa bila korang bercinta..
korang akan tahu jawapannya..
(^_^)

Cinta kpd Allah,cinta kepada manusia,cinta kpd alam sekitar,cinta kepada kekayaan,cinta kpd pangkat dan darjat..

wah.banyak sungguh cinta ini...

cinta ini sgt2 indah...

cinta yg indah ialah cinta seorang hamba kpd tuhannya..

Laksamana Sunan pernah brkata dlm novel Cinta Sang Ratu,Hijab Sang Pen
cinta

Sebagai manusia..aku sayang kepada mu..



~Cinta kepada kecantikan hanya seketika~



apa akan jadi dalam dunia jika tiada cinta..

hurm...

xde kenduri..
of coz la.
xde sape kawen...
(x wujud la wedding photographer)
berperang sana sini..

x aman..
semestinya

syukurlah kita dikurniakan cinta..
jagalah cinta hati anda sebaik mungkin..
kerana cinta adalah permata dalam kehidupan

tiada cinta dlm kehidupan seperti
tiada permata di dlm lautan..
kosong tanpa hiasan..

(jiwang karat..sembur anti rust pun xjadi ape)

p/s: Nadya..rasanya saya dah jawab soalan awak

p/s: Bercinta itu pasti...Couple itu haram...2 benda yg berbeza





~mau chenta hati macam ni boley ka??~

kui kui kui

hanya angan dan angau mu Khai...

(*_^)









16 comments:

senandung semalam said...

asal ko kne ckp wedding photographer...
asal xckap wedding planer ke ape wedding caterer ke...?
ahahahahhahhahaa

Khai The Kerozer said...

suka ati ak ler..hohoho :P

..shazleen nur.. said...

hha..khai dh jwang..
ok la 2..at least khai dh jwab soalan nard..
leen nie msih lg mmirkan jwpannya..haha..

Nadya said...

haha..maseh khai kerana mmberi jwpn.. :)

cik pqa said...

bapak arh. jiwang!! haha~

reen_sofee said...

cinta?
bosan laa bro!
cinta DIA pon tak de lagi neh.
huhuhu

Khai The Kerozer said...

Leen: masih berteka teki ker.....kt cni kosong lg..wakaka

nad:sama2

pqa:jelez la tuh..haha

reen:ko tu membhan org jer keje..huhu

husna. said...

couple itu haram?? *curious =.='

..shazleen nur.. said...

hah?apa yg kosongnya..

Khai The Kerozer said...

husna:couple itu haram..kata org la..nnt ak wt entry sal bnde ni..hoho

leen:yup..kt cni masih ada kekosongan hati..hoho

..shazleen nur.. said...

hah? xpham la..

Khai The Kerozer said...

adoyai..xpa la..huhu

..shazleen nur.. said...

hha..maaf la..kdg2 leen pown mcm nard gak..blur,hha..

nabila said...

ye..kaple bercinta memang haram..haish takkan tu pun tak tau..
hubungan berlainan jantina hanya halal dengan ikatan yang sah ye....
haram ye duduk rapat2 dgn boys..actuali sembang pun tak bole kecuali sembang yang baik2 la kan..hehhehe
aku tau tak baik, tapi kan, aku ni gatai..tu sbb ade bf

cinta antara manusia tidak cukup membutakan aku lagi..wahahahah

Khai The Kerozer said...

leen:xpe...da biasa...

nabila: yup..thats rite...
mna2 manusia pun gatal..x gitu..haha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hmm....

cinta i2 bute!..
nice post!..menarik!...
=))

btw..folow2 la blog i ye...
thanks!...

http://owlkieranaa.blogspot.com/