Sunday, June 6, 2010

Impian.Cinta.Ilmu

Ep 6

Setelah hampir dua bulan berada di kampus,kehidupan Hairil lebih matang dan terurus berbanding ketika dia di sekolah menengah dahulu. Terima kasih kepada buah hatinya,Syaza yang banyak membantunya dalam kehidupan seharian.

Setiap dua hari,mereka akan berjumpa di Kafe Sentosa. Di sinilah mereka menyemai kasih yang kian subur bak ribuan bunga-bungaan di taman yang indah.

Hairil: You sayang I tak?

Syaza: Tak. (sambil tersenyum)

Hairil: Kenape?

Syaza: Suke hati I la….

Hairil: Okay..(lalu bangun)

Syaza:Eh..you nak pegi mane?

Hairil: Cari awek lain la..You bukan sayang I pun…

Syaza: Haha..ape la you ni…

Hairil: betul la…

Syaza: Sayang..sayang…I sayang you la..You la satu2 nya cinta hati I… (nada manja dan mengoda)

Hairil: Yela tu…

Syaza: Betul la…gua tarak tipu maa…hehe

Hairil tersenyum melihat telatah kekasih hatinya itu.

Syaza: Eh you..hari sabtu ni..you teman I kuar k..

Hairil: You nak gi mane?

Syaza: I nak amik lens kat kedai Jalan Rhu..

Hairil: Lens??? Contact lens??

Syaza: Tak la..ish you ni…Lens kamera la…minggu lepas I order sebab takde stok kat kedai.

Hairil: Ooo..You minat tangkap gambar ker?

Syaza: Part time kowt…hehe

Hairil: You tak pernah gtaw I pun…

Syaza: Laa…Meon tak citer kat you ker?

Hairil: Meon!!!!!


to be continue......

3 comments:

Jantan Keparat said...

i minat tgkap gmbar i sndiri!

nurul nadia said...

haha..bf sendri x taw awek buat part time ker...hehe..

ka a i ru said...

umar: haha..normal la tu..

nad: bf dier blur2 cket.wakaka