Wednesday, June 30, 2010

Beckham coach England!!!!



Yaa-Haaa!!!

Wow!!!
Why Not???

itu yang ada dlm pikiran aku bila aku baca surat khabar Metro bahagian Piala Dunia hari ini..

David Beckham bakal jadi coach baru England

hahaha

sangat2 menarik..
~Bossy Beckham~


England masih perlukan seseorang yang berwibawa dan dpt meningkatkan semangat pemain Three Lions..

David Beckham

ketika waktu England dibelasah teruk oleh Jerman..
Beckham lebih banyak memberi sokongan,movivasi kpd rakan2nya di dlm padang..

siapa sangka..

kalau Maradona yg terlibat dlm ketagihan arak dulunya..
kini telah berjaya membawa Argentina ke peringkat suku akhir..

David Beckham yg telah lalui naik turun kerjayanya
who knows..
dpt mengembalikan England ketika di zaman Sven Goran Eriksson

x kesah lah sapa jd coach England..
Capello x akan letak jawatan lg..
maybe something can happen in Euro 2012
who knows...
aku rasa Capello harus di beri peluang lagi..
sedangkan Alex Ferguson dan Arsene Wenger pun terkial2 nak naikkan kelab MU n Arsenal dlm masa 2 tahun...
ini kan pulak Capello yg baru setahun jagung dlm England dan masih xpandai ckp bahasa inggeris...

andai kata Beckham jd coach England..

cuba tgk cara berpakaian Beckham pd mlm tu..
stylo kan..
setiap kali perlawanan England,Beckham pakai mcm tu..
akan jd trend kpd coach2 yg seangkatan dgnnya..
hehe

tgk Jose Mourinho dgn skarf hitam dan jaket labuh..
tgk Mancini dgn skarf biru muda..
tgk Joachim Loew dgn t-shirt v neck..sempoi saja..
x lama lg..cara berpakaian Beckham yg kemas dan bergaya..
akan menjadi ikutan pengurus2 muda kelab atau negara..
hehee

bukti menunjukkan England masih memerlukan khidmat bekas pemain MU ini..
apabila Englan membida utk jd tuan rumah WC2018
Beckham di pilih menjadi duta..
bayangkan Beckham time tu..dah tua kn..
tp siapa yg FA amik??
bukan Lampard,bukan Gerard,bukan Rooney..
tapi Beckham
coz..
kehadirannya akan menjadi satu tumpuan..
dan akan dihormati sesiapa shj..

Beckham juga antara pemain yg dpt menyerap tekanan dgn baik
lagi pemain yg dpt bermain dgn baik ketika tekanan memuncak adalah,Ronaldo(Brazil),Zidane,Terry,Gary Neville,Klose,Deco dan beberapa pemain lagenda..
Ryan Giggs=pemain penyerap tekanan terbaik dunia
(sapa sejutu angkat tgn)

p/s:lagi 3 ari nak balik kampus
p/s:pg td pegi skolah amik sijil kawen n ke pasar tani..ada cerita menarik..dlm entry seterusnya..hihi


9 comments:

..shazleen nur.. said...

beckham.beckham.beckham.
i like beckham..haha.

senandung semalam said...

suke ngat aih kt beckham...
;)

Lelaki Ini said...

ko je lew jd!
hehehe

Khai The Kerozer said...

leen:taw beckham ja..huhu
ishma:suka2
umar: kalo ak jd..lingkup team england tu

jiha said...

oh beckham ;P
hahaha.
khai ku sokong umar.
jadi jew la wey
wat malu2 pulak. hehehe

Khai The Kerozer said...

xpa2..nnt aku apply..babai UiTM..wakaka

p/s:BEl pun xdpt A..nk jd coach england lak..adoyai

..shazleen nur.. said...

bkn beckham sja naih..lampard,gerard pon tao gak naih..hha..

reen_sofee said...

yg aku taw die ensem!
fullstop!

Khai The Kerozer said...

leen: yola tu..u menang..heheh
reen:ko chantek x??? hehehe