Friday, June 11, 2010

Lagi EntrY xdE taJuk

Yaa-Haaa....

happy jer bunyinyer kan..hehe..

biarlah..
ape aku kesah...

bende da lepas..biarkan berlalu...
kalo aku nanges air mata darah sekali pun..

tggu beruang makan penguin ker...

aku tetap failed kertas FAR150(akaun)

budak akaun failed akaun...
hehe..

biarkan...kalo failed CTU lg malu kan..hehe

mlm ni aku nak bergumbira sahaja....

pernah x korang terpikir...
Khairul Adilah Bin Ahmar Saberi jd pelajar akaun??
aku xpenah amik akaun kat skul menengah dlu...
dlm UPU..akaun pilihan ke-8
last sekali kowt..
tup..
tup..
dapat akaun..

GILA!!

tp tu la rezeki..

aku masih terpinga2 kenapa aku dlm jurusan ni..
aku lebih suka kepada benda2 yg memerlukan pemerhatian,hipothesis,kesimpulan dan berkenaan..
tp..
takdir aku bukan di situ...

Ya Allah...
berilah hambamu petunjuk
dan cahaya kebenaran..
kau tunjukkan jalan yg benar kepadaku agar
aku tidak sesat didalam
menempuhi jalan
yg berliku
di dalam
dunia fana ini...

amin...


malam ni gua nak enjoy,happy..
gua nak sorak GOAL!!!
lantak la jiran gua nak bakar umah gua ker hape..
aslkan jgn bakar TV n Astro gua sudaa..
kalo x..
gua bakar umah lu sampai hancuss...
hancus mcm hati gua sekarang...
YAA-HAHAHAHHA
(GELAK MENGALAHKAN SETAN)

P/S:kepada aweks2 diluar sana..sila fahami pakwe anda...beri mereka sedikit personal time...

p/s: mujurlah aku single..kalo x mesti kurang kasih syg gf ak skunk...hehe

Yaa-Haa


5 comments:

Reen said...

yes!
cam tuh arr bro!
tuh name nye takdir!
insyaAllah akan ade pengakhiran yg manis!
just pray for it!
hee~

senandung semalam said...

bese la 2 blaja... next sem cbe ag.. dun give up.... jarit la GOL puas2 ek...

Hana Nawwara said...

bgsla ang nie..motivate diri sendiri...
sabo byk2 ye my class rep..
myb ada hikmah disebaliknya...
jgn tension2..
enjoy2 sudaa..(^_^)

Khai said...

reen:insyaallah..amin..thankz yer..

sndung semalm:haish..panjang bebenor nme ko..thank wey..mlm ni ak nk jerit goal jer..jgn draw 0-0 sudaa.hehe

sumaiyah:huhu..thankz..
class rep no more..sem dpn ak x jd class rep da..hehe

-QasEh- said...

sy x nk komen bab ini
tahniah kamo punya page ada perubahan
cantekk

but komen seterusnya
sabar n pk
sebelum tlambat
ok??
law x suka n trus dpksa kita gak sakit
ok dear??

anda mmg seorng yg gila bola
ye sy thu.sy akan kekurangan kasih syang dr kamo
sy berserah sahaja
hahaha