Friday, June 18, 2010

Lagi Email bengong kepada Acer

To: Acer Corp
From: Mr. Car Bend Doe Land

Salam sejahtera,

Saya selaku pengguna Acer ingin bertanya beberapa soalan dan memberi cadangan kepada Acer agar terus mantap di masa hadapan.

  • Dari mana asal usul Acer? (Adakah dicilok dari perkataan Ape cer?)
  • Adakah Acer mengeluarkan waranty untuk produk HP?
  • Adakah Acer abang kepada ASUS?
  • Kenapa setiap kali saya membuat on-line banking tetapi duit tak pernah keluar melalui cd-rom atau usb 2.0? adakah ia rosak?
  • Kenapa kamera web berada di atas skrin? Tidak di bahagian keyboard atau di bahagian luar laptop?
  • Kenapa tidak ada kamera dihadapan laptop seperti handphone?
  • Kenapa apabila button F1 ditekan tapi saya masih gagal melihat perlumbaan F1 secara langsung?
  • Kenapa label laptop saya ada ditulis 802.11b/g wireless LAN?? siapakah LAN itu? kenapa tidak ditukar kpd WAN atau MAN?
  • Kenapa spacebar terlalu panjang? Penat Apih memikirkannya.
  • Kenapa perlu ada 2 ctrl,alt dan shift dekat keyboard?
  • Bila lagi Acer mahu membuat Dashboard,skateboard atau mounting board? samapi bila Acer mahu bergantung dengan keyboard sahaja??
  • Adakah butang shift di laptop dpt digunakan ketika menukar gear kereta?
  • Kenapa saya menyentuh pad di laptop tiba2 cursor di laptop bergerak? ada jin dlm skrin kah?
  • Adakah dengan menekan butang ctrl,ia dpt mengawal steering kenderaan?

Sila jawab dengan tenang.
Segala kerjasama anda sangat dihargai dengan ucapan berbillion gracias.

p/s: Apih...surat mu dah siap...mai amik kat blog aku...wakaka

10 comments:

Jantan Keparat said...

hahahah!!!
again..\
mental!

apih el nino said...

hahaha. rajin betul la

aq itz m3 said...

adek mmg da xde kje erk
bgus ank mama ni
huhuhu

Khai The Kerozer said...

umar:mental r borink siot dok umah
apih: ko jugak suro kn..memandangkn bola smlm xbest..ak ngadap laptop ler..

kak: anak mama mmg bgus..wakaka

reen_sofee said...

hahahaha
kalo aku yg bace surat ko neh mau aku bakar jek!
hahah

Khai The Kerozer said...

reen:tawu xpe.wakaka

iqbalsyarie said...

mmg cool!!hehe...

Khai The Kerozer said...

thankz bro...

nuriliainirosnan said...

kau gila ke ? hahaha. soalan merepek2 je.
ape kaitan ACER ngn HP , ASUS ! haha.

make it real ! ;)

Khai The Kerozer said...

haha..da nme pun email bengong..huhu