Sunday, June 27, 2010

New Comers!!!!



Yaa-Haaaa!!!!

UiTM telah dibuka..

New Comers!!!!

Welcome To UiTM Kedah

selamat menghadiri Minggu Destini Siswa...

Minggu yg korang akan busuk kaw2,homesick,mengantuk tahap gaban,rasa marah yg teramat kpd abg2 n kak2 PM....

haha..
amik korang..
1 week like hell..
hahahaha

tu utk yg new comer...
how bout late comer???
memandai jer aku..

senior2 sekalian...
ingat 3hb julai kita masuk UiTM okeyh....

lagi seminggu...
wah...x sabo rse nyer...
nak jmpa adik2 junior (awek2 junior actually)
hehehe...

benda2 yg membosankan sepanjang 2 minggu pertama...
cri kelas
LDK
induksi bdk part 1 (tapi sume senior dok luar..xde kowt induksi..huhu)
beli buku...
haish..yg ni la aku plg malas...

sem 3 ini juga kteorg akan tnjuk bakat mernghandle sportday..haha

1st thing bnda yg aku akan beli bila masuk uitm ialah
DSLR

haha...besh!!!

kelas aku makin pupus budak2 laki..
haish..
mampos....

ok..dah2 la aku merapu kali ni...
see u again
daaa......(^_^)

p/s:sedih korea kalah
p/s:minggu depan nak beli kemaja baru..huhu

7 comments:

senandung semalam said...

klas aku mmg automatically dak laki nye 3 org je...boring gle...hahaaa...
bnyk nye wet ko nk bli dslr...
aku elaun pun xmsuk ag...
hheheheee

..shazleen nur.. said...

yeayy..
korea kalah..
hha..2-1

aq itz m3 said...

niat 2
junior dlu.x lme la 2 haha

cik pqa said...

masa kita dulu MMS kan. haha seronok kah?
saya xberpeluang nak merasa MMS.

huhu yeah, sports day!

:D

Khai The Kerozer said...

ishma: laki sikit tu yg menjadi rebutan...huhu
da msuk elaun blnje ak keyh..huhu

leen: jahat!!! uhuk3 :P

kak:hahaha...galok sokmo..

pqa: ade yg best..ade yg xbesh..tp sportday best..huhu
pqa msuk lewat ker??? ish3..cian...

reen_sofee said...

aku dah lame masuk weh!
huhuhuh
weh aku tak yah LDK! hahaha
sile jeles!
hahahaha

Khai The Kerozer said...

hahaha..xde mknenyer.... :P