Thursday, June 17, 2010

entry ini pasal bola..x suka..jgn baca..terima kasih..hehe

bapak panjang dowh tajuk entry aku kali ni...amik ko...haha
mintak maaf byk2 la kepada pembaca2 blog aku niyh...
pasal bola x abes2...
sorry erk..huhu
hari2 ngadap bola....
apa boley buat..
hurm...
orait...
xde ape sgt pun ak nak citer..
just this...


WAKA-WAKA
WAVIN'FLAG
2 lagu penuh makna...

WAKA-WAKA
lebih kepada keraian Afrika Selatan sebagai tuan rumah World Cup 2010

WAVIN'FLAG
lebih menyentuh hati..
lirik yg padat dengan keamanan..
dlm lagu WAVIN'FLAG..
aku suka lirik ni..
WHEN I GET OLDER
I WILL BE STRONGER..
THEY'LL CALL ME FREEDOM
JUST A WAVING FLAG
AND THEN IT GOES BACK
AND THEN IT GOES BACK
AND THEN IT GOES BACK

2 lagu ni mmg menarik...
mana2 pergi pun kita akan dengar lagu ni...

WORLD CUP kali ni penuh dengan kejutan...
ENG seri..
SPAIN kalah..

tahniah buat ARGENTINA kerana menang keatas KOREA SELATAN
MARADONA boleh rehatkn pemainnya n guna barisan kedua utk perlawanan ke-3 coz dorang da layak..
ARGENTINA adalah pasukan pertama layak ke pusingan kalahmati..

TAHNIAH juga kepada GONZALO HIGUAIN kerana menjadi pemain pertama menjaringkan HATRIK

5-star player
***

p/s: lagu WORLD CUP mmg SHAKIRA nyanyi ker stiap 4 taun??
p/s: ade org xsuka aku lyn bola tiap2...kesian dia...


1 comment:

reen_sofee said...

tak pek!
pas neh ko nak masuk dah!
hahahaha
tak leh cite sal bola dah!
tgk puas puas k!
hahaha