Friday, December 3, 2010

Angan ku- girlfriend


Dia berjalan
kesana kemari tanpa pertolongan. mampu membuat kerja tanpa apa2 halangan walaupun dia seorang perempuan.

Dia pandai bergaya dan suka akan up to date fashion. tapi dia lebih suka berpakaian yg simple. simple but nice.


simple but nice | be as simple as you can

Dia juga minat apa aku minat. x pernah menghalang apa yang aku suka dan faham setiap bait2 kata aku tentang apa yang aku lakukan.


Photography | You snap my pic, i snap you forever

Dia tahu erti sense of humour dan boleh buat orang lain ketawa. bijak menggunakan masa yang betul utk membuat sesuatu perkara.

Dia juga
lasak,outgoing, simple and cool. 4 perkara ini buat dia x duduk diam. andai kata aku tidak disampingnya, dia mampu menghiburkan diri sendiri tanpa melupakan siapa di hatinya.

Dia sangat
profesional. bijak membezakan kerja dan peribadi. x kesah andai dimarah oleh bf/suami sendiri sekiranya lelaki itu boss dia. work is work..personal? save for later....

Dia
faham diri sendiri dan faham orang lain. prinsip yang perlu ada pada setiap wanita.

Dia berpegang pada
human change principal. x semua orang akan setuju dengan prinsip sebegini. prinsip menerima seseorang seadaanya bagi aku adalah mustahil dan lapuk. human change from day to day, from devil to angel and from silent to talkative. pasangan harus ada sifat perfectionist. mengharapkan yang terbaik dari pasangan dan memberi yang terbaik kepada pasangan.


believe come 1st | before change others, change you first

Dia cantik. di mata dan di hati. x semestinya hot. x perlu la hot sangat sebab neraka lagi hot.

Dia
mampu buat aku senyum walaupun dengan hanya satu senyuman atau percakapan.


kalau lah ada perempuan yang macam ni...tolong lah datang kesini.... i'll will be the best for u.. because im the one with my own ego...never find the guy like me in the world....

pehal jiwang petang2 niyh =.='

12 comments:

Anonymous said...

no body will get everything they want...

cik pqa said...

kalah CEO nak cari pekerja camni. haha. :p

..nadia.. said...

huhuh..demand tinggi 2..hhuhu

Apih El Nino said...

Aku suka awek suka muncung macam pic no 2 kau tu. Argggghhhh! Aku jerit bukan sebab stress. Ada lipas terbang tadi.

Khai said...

anonymous: aku tahu sape kau....

Khai said...

cik pqa: cri pekerja cmni juga adalah satu long term goal..haha

Khai said...

nadia: well...x salah kn ada cita2 cm ni..ekeke

Khai said...

apih: ko 2 ape yg x ska..sume ko ske...hoho

Anonymous said...

wawawawawawawa
puteri idaman ya?
hehehe

aien said...

i think...may b ada dat kind of girl..but not as perfect as wut u stated there..susah tau uollss..haha..

Khai said...

AJ
haha..lebih kurang lar...just angan2
y? ada ciri2 sebegitu ker?? ekeke

Khai said...

Aien:yer..aku berpijak d bumi yg nyata...kalo stakat slack 1 2 piont kt ats, aku xkesah..heeh