Friday, December 10, 2010

From Cool Photographer Become Nervous Cameraman

Yaa-Haaa

Semua orang sibuk bercerita pasal result masing. Aku? Diam-diam sudah. Tak hot pun kalo bagitahu orang. Yang penting aku terima hakikat aku x capai target. cukup.full stop.

Okey..

kembali kepada kisah peribadi sudah sekian lama mencairkan otak untuk idea cerita bersiri ini. sepatutnya cerita ini boleh dipanjangkan, banyak lagi adegan2 n konflik2 dlm cerita ni. Aku boleh jer buat ttbe khai tu sebenarnya jahat dan jeff hanya mempengaruhi alisa utk percaya khai kerana mereka adalah rakan kongsi atau ttbe amri dan datuk amiruddin berjaya dapatkan tender dgn syarikat Tokyo Land.

Tapi...

Ntah lah..lepas2 aku tengok result, cerita tu pun berakhir disitu. Aku takut jugak risiko kegagalan cerita ni. Lama2 konflik makin byk dan pembaca jemu. So..untuk karya ke 2 aku ni aku titikkan noktah. karya yg 1st aku tersadai cmtu jer..aku sendiri yg pening tgk jln cerita dia..haha


okey cukup merapu setakat itu..

panjangnya mukadimah aku..

esok kenduri kahwin pakcik aku yang bongsu seraca rasminya dipanggil pak su.

Syahrunidzam dan Siti Mariam

kalo tahu rumah tu datang lah.

*ajak2 ayam

Setiap ahli keluarga mempunyai dress code sendiri.

Anak2 semua pakai baju korporat

menantu baju kaler orange

cucu perempuan baju kaler merah

dan cucu laki baju kaler orange

aku ni tergolong dalam cucu laki la...

tapi aku x eksaited langsung...

sepajang persiapan yang buat hanya aku yang nampak cool dan selamba shj..

jgn salah phm..
cool aku ni bukan cool macho tu..tu cool lain..

lagi pun aku x hensem..macho apatah lagi..

tp awek THAQIEF..ARINA dan kwn aku BYHA ckp aku comel..haha

dari seorang photographer menjadi cameraman

hampeh betul.

dari gambar statik ke gambar bergerak.

aku pro pada gambar statik

bukan pada gambar bergerak a.k.a video..

hurm..

tapi dah itu pakcik aku suro..

hanya aku seorang boleh sentuh handycam tu..

aku yang bertanggungjawab penuh di atas handycam tu..

so.. i will be the best for that.


Photoghraphy | beauty with intelligence



Video | Best moment you can get


See you later..bye...

Yaa-Haaaa

2 comments:

Apih El Nino said...

Kes rumah kau jemput tu jauh je. Kalau dekat konfem aku datang. Makan free beb. Lagipun awek-awek yang pergi kenduri kahwen nampak lagi hot daripada biasa sebab kena pakai baju kurung. Hahaha...

Khai said...

apih: aku setuju sgt2...tmbah2 yg free hair pastu berkebaya...hot beb!! wakaka