Saturday, January 22, 2011

Bukan aku minta

Yaa-Haa

Kembali kepada mood penulisan biasa. Mood jiwang mati seketika. Nampaknya ada juga orang mempersoal kelayakan aku membuat poster. Ok. Aku admit, I'm still in learning process. Aku tak cekap lagi menggunakan CS3. Walaupun ramai yang dah guna CS5 tapi aku masih menggunakan CS3. I'm Loser.

Photoshop | Make your artwork easy
Kepada Anonymous,

Poster sportday aku buat semester lepas adalah yang terburuk. Aku tahu. Itu hasil kerja terburuk aku. Tapi nobody are perfect. Sedikit pun aku tak kisah andai tugas Exco Publisiti ini diambil oleh orang lain. Sedikit pun aku tak kisah. Ketika proses undian dijalankan, aku tiada disitu. Apabila aku tiba di meeting malam itu, nama aku sudah pun tertulis di whiteboard. Apa aku nak kata?.
 
 Aku bukan jenis yang merengek minta macam macam. Apabila orang bagi kita tugas. Itu bermakna orang percaya akan kebolehan kita. Orang tahu kita mampu berikan yang terbaik. Bagi aku, cara terbaik  terima tugas tersebut adalah terima dengan hati dan tangan terbuka dan jalankan tugas itu dengan mulut yang tertutup. Thats all. No offenses.
Effort makes work done easily
p/s: kalau tak puas hati dengan hasil kerja aku, sila komen dan berikan idea. Kalau rajin, tolong buat poster untuk aku. Aku boleh relaks. Chill..

p/s: dinner SISDA tanpa DSLR, tapi katanya Cik Pqa dah beli Nikon D90. Sangat menerujakan :)

2 comments:

Anonymous said...

kenapa buat entry emo tak pasal-pasal ni wehh? sorry (:

-husna

Khai said...

husna: ko rupanya? hampeh jer..haha