Wednesday, January 5, 2011

Mari memasak


Yaa-Haa

Semenjak aku berada di rumah sewa yang terletak kira-kira 800m, 32' 178' dari arah utara, 45' 190' dari arah barat dari kampus UiTM Kedah, aku semakin matang. Kenapa?
Aku rasa aku boleh bawa diri, boleh sesuaikan diri dengan keadaan sekeliling dan boleh menghadapi cabaran utama apabila jadual clash iaitu, ketuk bilik Dr dan minta pendapat dan pertolongan dia. For your info, tak ramai yang boleh buat macam tu sampai ada yang sanggup tunggu sejam untuk ketuk pintu bilik dia. Dr bukan makan orang pun.

Tengah hari ini, chef utama ada kelas, memandangkan kelas aku batal hari ini, so aku kena MASAK!! 
Aku nak masak apa?

  • Nasi
  • Telur dadar
  • Ikan goreng
  • Rendang daging
  • Ayam goreng
  • Sayur Campur
Yang itu jer aku reti. Lepas ni nak belajar masak sambal ikan bilis, tomyam dan kari ayam dari chef utama. Ok. nak masak tanam padi kejap. Bye-bye



p/s: jangan percaya bearing aku tu, kang ada pulak letak arah kiblat tak betul. hehe.
p/s: label baru-Dari dapur Bujang :)

6 comments:

kukuketulang said...

uikk..ingat nak ajar..
akakakkakakakakakakkaka...
nanti ajar la...akakakakka...

♥ eyka elisha ♥ said...

perghhh~teror die msk..hahaha!
sok2 bini goyg kaki je kt uma =P

zulaika.puad said...

wahh...
btol2 jd bujang trang, trang, tang nih..
hehehe..

Khai said...

kukuketulang: haha,xpe, nnt2 aku ajar la..xpro lg..huhu

Khai said...

ieka: apa kata u jer la jd bini i..haha

Khai said...

zulaika: haa..tahu xpa..haha