Monday, January 31, 2011

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

Yaa-Haa

Sedang aku golek golek blog ke blog, aku nampak contest ini. Sangat menarik. Join? Of course!

Ini banner nya.

Cantik kan banner contest dia. Click pada banner utk sertai Contest


Ok. Aku nak letak tiga gambar. Sebab? sukati aku lah.Hehe

Pertama:


Kedua:
Ketiga:


Saya sayang kawan saya kerana mereka adalah dadah. Saya tak boleh hidup tanpa mereka. Mereka adalah insan ke 2 terpenting selepas keluarga saya. Saya sayang mereka. Tanpa mereka saya tiada apa apa. Tanpa mereka, saya tidak berada disini sekarang. Tiada mereka, saya bukan seperti sekarang. Kawan saya adalah kawan sedih dan kawan senang. Mereka itu emas bagi saya. Sangat sangat bernilai. Kawan yang tinggalkan kawannya adalah sampah. Lebih jijik dari sampah masyarakat. Sayangi lah kawan anda. Lebih daraipada 50 patah perkataan kan? hehe


Ok. Ni aku tag 3 orang kawan aku.

 
 
Amik amik..jangan malu malu.

Adios...

8 comments:

Indra Amirrul said...

thx sbb join..:)

gud luck ya..:)

Khai said...

thankz bro..

! .MiE. ! said...

haha
lgu nie???
nad???
plik smcm jaa

Khai said...

mie: kenapa? apa yg pelik?

.pqa. said...

whieeee~
macam malas nak buat, heee tengok la kalau rajin.
tapi terima kasih sebab tag.

*terharu*

:DD

Khai said...

pqa: welcome..huhu..ala..senang jer..:)

Anonymous said...

Возможен и видоизмененный вариант [url=http://profvesti.ru/o-stroitelstve-zabora.html]амурский строительный портал 2012[/url]

Anonymous said...

I do not know if it's just me or if everybody else experiencing issues with your blog. It appears as though some of the written text within your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them too? This could be a issue with my internet browser because I've had this happen before.
Appreciate it

my web page big idea Mastermind