Friday, January 7, 2011

Saya Sayang Girlfriend Saya, Sayangkah?

Yaa-Haa

Saya SAYANG boyfriend/girlfriend saya.

WTH??

Kenapa kita kadang kadang begitu? Kenapa perlu mention kita sayang mereka sedangkan semua orang tahu kita sayang dia atau cuma sebahagian sahaja yang tak mengetahuinya atau tidak minat untuk mengetahuinya. Contohnya seperti aku, coursemate couple pun aku tak tahu, budak course lain pula yang khabarkan berita gembira ni kat aku. Demm kan?

Cinta suci | Cinta monyet

Ok. Berbalik kepada cerita tadi. Selalu kita nampak di wall Facebook orang tulis macam-macam terutamanya yang sedang hangat bercinta. Saya sayang awak. I love you. Wo ai ni. Macam-macam lah kan. Aku rasa semua couple sama. Cuma orang sahaja yang berbeza. Cara mereka buat,lafaz dan tunjuk cinta dan kasih sayang itu boleh dikatakan sama sahaja.
Sudahlah Khai, apa yang kau merepek ni? Kau tak couple baik kau senyap.
 
Entahlah. Housemate aku, handphone dia tak lekang di tangan, muka ganas tapi dalam hati ada taman. Time borak dengan awek, wah suara dia boleh mencairkan besi pagar rumah beb! Kadang kadang aku jeles. Bodoh, entah kenapa aku nak jeles. Kawan baik aku ni lagi seorang, dah 2 kali aku nak pinjam kereta dan dia tak bagi sebab cakap ada date. Demm la, awak tu single, jangan nak pura-pura bahagia dan couple ok? Rimas aku dibuatnya.Siap mention dekat FB lagi hatinya sudah dimiliki.Poorah!!!

Bergayut | Manfaat atau keburukan?

Biarlah kat dia. Malas aku nak fikir. Misi aku sekarang, tak akan terlibat dalam aktiviti,gayut,mesej,topup selalu, belanja awek dan keluar date. You know what I mean right?
No girl,no couple,save budget :)
Selama 3 semester, aku nak fokus dengan diploma dulu, bila tiba masanya nanti, adalah tu. Cinta tak perlu dipaksa-paksa. Apa-apa pun, kepada kawan-kawan aku yang dah couple, couple elok-elok. Jangan buat maksiat, bimbing awek/boyfren kita ke jalan yang lurus, dont belok-belok!!

Apa yang penting dalam bercinta? 

p/s: buat entry ni kes panas dengan kawan. haha.emo.

4 comments:

Siti Fairuz said...

i like ur entry man ! too interesting .

Khai said...

siti fairuz:thankz gurl.. i like u too..haha

zulaika.puad said...

single is simple
couple is trouble
until we find the right one
entry khai superb!!
(:

Khai said...

ika: haha..tengs2!!