Sunday, January 23, 2011

Selamat Hari Lahir Afif dan Eric

Yaa-Haa

Tengah hari tadi  di UiTM, aku terjumpa kawan aku. Dia sedang leka buat kerja. Aku borak kejap dengan dia kemudian aku keluar dari bilik dia.

Eric: Khai??
Aku: Yup. Pehal?
Eric: Tak de ape. (nada kecewa)

Akibat perut sudah bekeroncong, aku pun balik. Malas nak layan kerenah dia. Balik jer ke rumah, terus buka FB. FB ni peti sejuk yang penuh dengan fastfood. Harapan!!

Facebook lah. Dekat birthday list tu, timbul nama dia. Ismadi Muhammad Nordin.

Patutlah dia panggil aku time aku nak keluar. Mengharapkan wish birthday rupanya. 
Oklah bro. Aku wish dekat sini.

Selamat hari lahir Ismadi Muhammad Nordin. Ko memang kawan baik aku.

Hari ini juga adalah hari yang bersejarah buat Apih El Nino atau nama sebenar beliau Afif Rasydan. Kalau tak silap aku la....

Semakin hari kita semakin berusia, semakin matang dan semakin bijak buat keputusan. Aku harap aku mampu meneruskan usaha untuk berjaya seperti mana 2 orang kawan aku ni. 
Ismadi @ Eric dan Afif @ Apih.

p/s: P1 Wimax atau Streamyx?

2 comments:

Apih El Nino said...

Thanks bro. Actually Afif Rashdan, bukan Rasydan, tapi takpe la. Bunyi same gak. Haha... Thanks again :)

Khai said...

Apih: wlcme..and welcome again :)