Tuesday, January 11, 2011

Mohd Hazmi in relationship with Nadya Aziz

Yaa-Haa

Itu impian aku. Entah kenapa aku nak sangat dia berbahagia bersama orang tersayang. Mungkin ada orang tak suka tapi aku tak kisah. Aku sayang dia sebagai kawan baik aku dan aku nak dia bahagia seperti mana dia pernah bahagia sebelum kekasih hatinya dirampas orang. Aku frust sebab Yuna tak menang dan aku tak tahu kenapa Ana Rafali boleh menang. Dah itu rezeki dia. Biarlah....

Aku suka tengok Yuna,Faizal Tahir, Hafiz,Adira dan Stacy menyanyi. Feel habis. Ok. Stop talking. Nak pergi kelas. Bye.

4 comments:

shazleennur said...

depa in a relationship ka?

! .HaZmi. ! said...

woi
gilaaa kaa

Khai said...

leen: not yet...that just my hope n wish :)

Khai said...

hazmi: rileks bro..ang xpaham maksud sebenarnya ni. kan aku cakap itu impian aku, tp xsemua impian aku akan tercapai, so rilek sudaa..gelabah cukup...